22 Mayıs 2007 Salı

İrfan KARABULUT
1969 yılında Kahramanmaraş ilinin Göksun ilçesinin küçük bir köyü olan Düğünyurdu Köyünde dünyaya gelmişim. 7 kardeşli bir ailenin sondan bir önceki üyesiyim. İlk öğrenimimi Osmaniye Fatih İlkokulu'nda yaptım (Hayatım boyunca hiç unutamadığım her fırsatta büyük bir sevgi ve saygıyla andığım ilkokul öğretmenlerim Ahmet ve Cennet Çapar öğretmenlerimi bir kez daha saygıyla anıyorum). Sonra orta ve lise öğrenimimi ise Osmaniye Dervişpaşa Lisesinde yaptım. 1989 yılında girdiğim Orta Doğu Teknik Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık bölümünden 1995 yılında mezun oldum. Meslek hayatıma ilk olarak Kocaeli'nin Körfez ilçesi Atatürk Lisesi'nde rehber öğretmen olarak başladım. Korkunç 1999 Kocaeli depremi sonrası meslekden istifa ederek Edirne Koleji'nde Rehberlik Koordinatörü olarak çalışmaya başladım. Sonra sırasıyla İstanbul Ted Koleji ve Özel Saint Michel Fransız Lisesinde Rehber Öğretmen olarak çalıştım. 2004 yılında tekrar kamuya geçtim ve Körfez Tüpraş İlköğretimde göreve başladım. 2006 yılının şubat ayında Kanuni İş Okulu'na Müdür Yardımcısı olarak atandım. Halen bu görevde çalışmaktayım.Evliyim. İki tane çocuğum var. Taylan Özgür ve Eylül.

Hiç yorum yok: